Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

środa, 22 maja 2013

WITAM ♥

Witajcie jestem na tym blogu na stażu ( okres próbny ) :D Więc zacznę od przedstawienia się :33 Jestem Grzesieg i UWIELBIAM GOŁĘBIE !!! ♥♥ XD Na MSP jestem Alan Gonzalez11 i mam 23 lvl .___.     Poniżej w poście jest wywiad ze mną :33 Dobra więc zaczniemy od mojego zdj z rl :*
Nie mam tu rumienców tylko to jest tak przerobione .____. XD

Dobra teraz z msp :DD xDD
(Zdj. robione przez mnie)
No Dobra :D co bu tu jeszcze ? A będę się na blogu zajmował działem youtube (tutoriale, opis teledysków sławanych ludzi, oczywiście w MSP :DD )
MÓJ KANAŁ YOUTUBE  <- [CLICK :3] 

NO MYŚLĘ ŻE TO WSZYSTKO :)
Dozobaczenia // Grzesieg

7 komentarzy:

  1. o em dżi jaki przystojniak!! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia =^.^= Jaki szekszi xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia życzę :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu dwa dni temu wpadłam tez na dziedzinie YT dzięki corni-0-0-0 i tu nagle taki temat ._. I co będzie wyglądało jakbym kopiowala DS?! :'(

    OdpowiedzUsuń