Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

czwartek, 11 lutego 2016

Walentynki na MSP

Dawno mnie tu nie było. Ale wracam! Zuzia olała ostatnio trochę tę grę, ale mam nadzieję, że za niedługo znowu będzie mieć zapał do grania i pisania na blogu jak na początku.
Już mamy luty. Czas mija nieubłaganie szybko. Luty zawsze kojarzył mi się z miłością, serduszkami, wyznaniami miłosnymi.
Z tej okazji stworzyłam dla was 2 looki, które mogą być dla was inspiracją, gdy nie wiecie w co się ubrać na randkę ze swoim partnerem na MSP.

1.


Zdecydowanie moja ulubiona wersja. Wiem, że wielu z was niekoniecznie kojarzy się z walentynkami, bo w walentynki przeważa kolor czerwony, ale mam na to rozwiązanie (jeśli wam to przeszkadza) - możecie postawić na akcenty czerwonego. Np. naszyjnik, kolczyki, bransoletka itp. Ja jednak postawiłam na cały biały, ponieważ inne kolory nie pasowały mi do tej bluzki. A kolor biały kojarzy mi się z lekkością. Ta bluzka dodaje stylizacji uroku. Myślę, że to dzięki odkrytym ramionom. Spodnie i buty także białe. Jestem pewna, że gdyby nie walentynki ubrałabym białe conversy, ale na tę okazję wypada ubrać się bardziej elegancko niż zwykle.

2.


A tu jeszcze bardziej elegancka wersja czyli ze spódnicą, która robi cały look. Dzięki niej ta stylizacja nabiera walentynkowego uroku.:)

A wam która wersja bardziej przypadła do gustu?

0 komentarze:

Prześlij komentarz