Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

wtorek, 21 kwietnia 2015

Starlight Soiree

Na wstępie chciałam Was przeprosić za moją nieobecność, ale nie miałam kompletnie czasu, albo jak miałam to nie wchodziłam na komputer, bo najzwyczajniej w świecie mi się nie chciało. Akurat mam teraz wolny czas, bo jestem przeziębiona i kuruje się w domku. Postem Was nie zaskoczę, bo będzie on z stylizacjami z nowego konkursu, takie jakie ja zazwyczaj robię. Może zrobię post o tym co ostatnio zobaczyłam na MSP, więcej szczegółów nie zdradzę. Wolę jednak wypowiadać się na jakiś temat, a nie robić stylizacje, bo wiadomo, wypowiedzenie się jest o wiele ciekawsze dla Was i dla mnie też.

Stylizacja 1. 

W tym konkursie o dziwo spodobały mi się co niektóre ubrania, cud! Rzadko kiedy dodają coś, co moglabym sobie kupić, a ten look jest w 100% w moim stylu. Ta czapka, ach! Świetnie się komponuje z wszystkimi włosami. Nawet z tymi najbrzydszymi. Dodaje to takiego wdzięku, którego ja nie umiem opisać. Włosy, co tu mogę mówić o włosach? Nie raz o nich wspominałam, więc nie ma sensu i drugi. Ten top jest bardzo ładny, taki w moim stylu.  A spodnie też takie nietypowe. Moim zdaniem najładniej prezentują się w ciemnych odcieniach. W jasnych kompletnie mi się nie podobają. Są one z połyskiem co bardzo ładnie wygląda w połączeniu z czapką. Co do butów też się za dużo rozwodzić nie będę, bo także o nich wspominałam w poprzednim poście. Po prostu są ładne, w moim stylu.
Przykłady z innymi włosami:


 Jak widzicie wyżej, z każdymi włosami ten kapelusz prezentuje się ślicznie. 

Stylizacja 2:



A ten look z wszystkimi rzeczami z tego konkursu. Look jest bardzo dziewczęcy i typowo letni. Połączony jest z neonowymi kolorami i pastelowymi. Włosy są piękne moim zdaniem i też dobrze wyglądają z tą czapką. Buciki nie w moim stylu, ale pasują do bluzeczki kolorystycznie. Spódniczka jest rozkloszowana co można zauważyć na pierwszy rzut oka. Jest ładna, ale ja jednak użyłabym jej do ciemnej stylizacji. 

To wszystko. Co do looków, to są one w kompletnie innym stylu. Stylizacja pierwsza jest w zupełnie innej kolorystyce w porównaniu do stylizacji drugiej. Hm, co tu więcej napisać.. To już chyba wszystko co miałabym Wam do przekazania. 

Do zobaczenia w kolejnym poście.

0 komentarze:

Prześlij komentarz