Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Easter Farm Festival

Już jest poniedziałek a ja dopiero piszę ten post, ale cóż, weny nie było. W sumie to nigdy w czwartki nie piszę tylko kilka dni po. Na początku tworzę looki i robię screeny, żeby potem mieć ułatwioną pracę. Już po świętach i szczerze mówiąc, nie lubię świąt, tej sztucznej atmosfery. Chyba większość z was nie lubi świąt ze względu na to. Dobra, ja już tu się nie rozpisuje, bo trochę nie na temat, ale zawsze na początku takich postów będę was męczyć, hihi,

Stylizacja 1:



Ceny i kolory:






Ten look jest według mnie piękny i taki delikatny. Bardzo spodobał mi się ten pastelowy błękit. Myślę, że delikatności temu lookowi dodały włosy i ten błękit. Naszyjnik nie jest z tego konkursu, dodałam go od siebie jest on na trzeciej stronie w kategorii Biżuteria&Okulary. Dodałam go, bo chciałam dodać trochę czarnego, żeby wszystko razem ze sobą ładnie współgrało. No i buty standardowo nie z tego konkursu, bo rzadko dodają jakieś w miarę okej. Co do ceny tego looka to... Katastrofa, haha! Jest bardzo drogi, ale zobaczcie sami ile kosztuje ten komplet, czyli spódnica i koszula chyba-2200 sc. Trochę, ale to nawet bardzo drogo. Jakby były osobno to taka koszula kosztowałaby z 500 sc a spódnica 600-700. Wyszłoby 1200. O wiele taniej. Nie wiem czemu ostatnio są takie wysokie ceny.

Tu macie inne propozycje kolorystyki tego looka:

1.

 2.
 3.

Dzisiaj tylko jeden look, ale za to przedstawiony w kilku wersjach kolorystycznych. Nie miałam ochoty tworzyć coś z ubran, które kompletnie nie przypadły mi do gustu. Stwierdziłam, że jeden look w kilku wersjach kolorystycznych zupełnie wam starczy. Nie wiem jak wam, ale look podoba mi sie bardzo, ale jeden minus to cena. Nikt go nie kupi, ale co mnie to. Zrobiłam go, bo lubię dzielić się z ludźmi moja małą kreatywnością.

0 komentarze:

Prześlij komentarz