Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

środa, 6 stycznia 2016

Cześć. Jak się masz?

Cześć. Fajnie, że tu jesteś. Fajnie, jak poświęcisz trochę twojego jakże cennego czasu i docenisz to ile pracy wkładam w to co właśnie czytasz. Dzięki, jesteś super!

Jak wasze piękne oczka mogły zobaczyć-wracamy. Nie wiem jak na długo wena przy nas zostanie, ale mam nadzieje, że nasz powrót nie skończy się na jednym wpisie.
Ten blog jest naszą pamiątką. Właśnie tutaj poznaliśmy niesamowitych, miłych i niezmiernie kochanych ludzi.
Nie mamy z wszystkimi kontaktu, lecz jest pare osób, z którymi nadal czasem piszemy. Brakuje mi tych, którzy wyparowali z mojego życia już dawno temu. Ludzie mają różne zdanie na temat internetowych przyjaźni, niektórzy mówią, że to dobre, niektórzy, że złe. Ja wiem jedno-każda przyjaźń jest dobra. Bardzo szybko przywiązuje się do ludzi i bardzo ciężko jest mi się rozstać z każdą osobą, której poświęciłam choć trochę czasu.
Dalej pamiętam o wielu osobach i o wspomnieniach z nimi. Nie da zapomnieć się tych chwil. Mimo, iż jest to tylko gra, czułam sie w niej naprawdę szczęśliwa. Ale gdyby nie Wy, watpię, czy bym zaznała szczęścia w internecie.
Tutaj kształcił się mój charakter, chociaż śmieję się z tego co pisałam kilka lat temu.
Z mojej interpunkcji, slangu, ortografii, poczucia humoru, który był w ogóle nie śmieszny, wręcz żenujący. Ach, szkoda, że nikt wcześniej nie był ze mną aż tak szczery i mi tego nie powiedział, bo dopiero teraz zobaczyłam, jak się bardzo zmieniłam od tamtego czasu, ale nie żałuje niczego tutaj, niemogłabym.

Aaaaaaaaa, Zuzia! Nie po to tu przyszłaś, skończ już z tymi sentymentami!

Na blogu będą widniały przeróżne tematyki.
Chcę pisać o wszystkim, nie tylko o tej grze, bo na jej temat już nie ma się nic ciekawego do zaoferowania, bo praktycznie wszystko co możemy tutaj o niej napisać powtórzy się na reszcie blogów o tej temtyce, ale oczywiście będą posty na temat tej gry.
Jesteśmy młode, więc nasze posty będą bardzo proste, ale gdy poświęcimy się temu chociaż w połowie gwarantuję sobie i wam, że postępy będą wielkie.
Ten blog ma zamiar inspirować, motywować, zabijać nudę i oczywiście edukować nas i Was.
Będę poruszać wszystkie tematy, które wpłyną do mojej głowy, nie boję się wyzwań, więc jestem otwarta na każdą propozycję.
Mam zamiar przykładać się bardziej do postów i nie pisać na przymus, więc mogą pojawiać się rzadko i nieregularnie. Bo po co pisać posty byle jak, o niczym i na przymus?
Posty będą  zawierać formę refleksji, felietonów, rad, inspiracji, wypowiedzi spontanicznych i krótkich, ale na temat.
Na dniach będą pojawiać się już jakieś konkretnie wpisy.
Jakby jakaś duszyczka była chętna do współpracy to chętnie przyjmiemy z otwartymi ramionami.
Jeżeli ktoś zawsze pragnął pisać, ale nie zawsze mu to wychodziło, czy coś go zniechęcało, to nie ma co zwlekać-pisz do nas.

Wytrzymałeś aż do końca? No chodź, należy ci się drink! Wolisz mocniejszy czy nie?


0 komentarze:

Prześlij komentarz