Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

niedziela, 26 maja 2013

Hacker Pigeon

Witam!

Nie chce pisać długiego rozwinięcia, bo ogólnie post będzie długi. Więc przejdźmy do rzeczy.

Na MSP pojawił się ostatnio nowy hacker - Hacker Pigeon 













Hacker poszukuje kont z roku 2011-2012

Tutaj pokażę wam screen rozmowy z nim. Dowiecie się po co hacker przeszukuje konta i hakuje.







Alan Gonzalez, Budyń, ami4 , co moją ze sobą wspólnego ?
Cała trójka ma konta od 2011 roku. Jak hacker wspomina nam : "Szukam kont z 2011-2012 roku".
Tutaj macie fragment rozmowy z Julką (suniaczek^ - na koncie Duonia) :







Alan, Ami, Budyń to najlepsi przyjaciele - kolejny fakt

Hacker nam wspomina, że kiedyś usunięto mu konto na MSP i teraz mści się na tych osobach, które temu są odpowiedzialne.

Również hacker przyznaje się nam, że to i on jest Anonymuse. Ale jak "historia" mówi Anonymuse to angielska hackerka i hakuje konta tylko w Angli. Ona również chciała zhakować konto dla DiabeleQ - jednej z prowadzących bloga, założycielce. (post znajdziecie na diabelqowa-moda.blogspot.com ). No cóż... Albo mi się wydaje że Hacker Pigeon i Anonymuse to dwie inne osoby, albo na MSP jest kilka hackerek z nickiem Anonymuse.

Rozmawiałam z tym hackerem, ale zdradził mi tylko to :



Hacker zna imiona DiabeleQ i suniaczek^. Powiedział nam że wykrył to w plikach cookies, również  ich informacje osobiste z innych portali (imiona, jak i pewnie nazwiska).

Wykrył również (jak wskazują pierwsze screeny) podobieństwo kont DiabeleQ i suniaczek^, one mieszkają razem, to siostry i domyślam się że mają wspólny internet lub podobne IP, temu hacker znalazł takie informacje.

To narazie wszystkie informacje, które udało mi się uzyskać. 
Dziękuję wszystkim za screeny z dowodami.

Jestem tylko ciekawa z jakiej racji ten haker powraca po ok. 1 roku na MPS i chce się zemścić na tych kilku osobach...

Dziękuję za przeczytanie moich wypocin :)
Planuję również po otrzymaniu nowych informacji, zrobić kolejnego posta :)

10 komentarzy:

  1. Przez ten rok musial obczaicjak sie hackuje ;0
    jestem ciekawa dlaczego sie cieszyli ze go usuneli...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pdejżane (Tum tum duuum "Ta muzyczka")

    OdpowiedzUsuń
  3. Straszne ;<
    Do tej pory nie wierzyłam w hackerów, ale wątpię żeby te wszystkie konta należały do jednej osoby ;<
    Ciekawe, czy mi też coś zrobi - mam konto z 5 lutego 2011 xd
    Ale nie przypominam sobie, kim może być ten gość ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Pingeon (czy jakoś tak xD) jest miły.
    Chcę z nim porozmawiać, ale się boję że mnie shakuje ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwne mam konto od lipca 2012 c:

    OdpowiedzUsuń
  6. ten hacker pigeon powinien zgłosić ich za złe zachowanie na drógim koncie a nie kraść i sie mścić!.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że mam konto z 2013 roku c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujący post... Ale już raz się zemścił na Budyń94 , ami4 i tym chłopaku.... niech już przestanie. Ja mam konto z 2012 roku, ale z listopada. A on tylko z 2012 pierwszej połowy, a ja jestem już końcówka. ;_)

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujący post... Ale już raz się zemścił na Budyń94 , ami4 i tym chłopaku.... niech już przestanie. Ja mam konto z 2012 roku, ale z listopada. A on tylko z 2012 pierwszej połowy, a ja jestem już końcówka. ;_)

    OdpowiedzUsuń