Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

środa, 15 maja 2013

Jak zrobić ładną początkową MovieStar ?

Cześć, to znowu ja. C:
Chciałam Wam pokazać jak stworzyć ładną początkową MovieStar (jak sam tytuł wskazuje). Wiem, że Dq robiła już podobny post na starym blogu, lecz wtedy nie były jeszcze dodane nowe ciuchy. Na początku powinniśmy wybrać płeć i kolor skóry naszej jak jedna dziewczyna powiedziała kiedyś ''naszej lalki''.            

Płeć - dziewczyna. 
Kolor skóry :  
Te odcienie zaznaczone w zielonej ramce są według mnie najładniejsze. (Każdy ma swój styl). 

Dobrze, przechodzimy do punktu 2. czyli oczy, nos i usta. 

Oczy:


Powiem krótko: te, te i tylko te.Dlaczego ? Są wręcz najładniejsze najlepiej czarne, ale brązowe (piwne) bądź niebieskie też nie będą złe.

Nos:






Najbardziej ''normalny'' nos, a bynajmniej mi się najbardziej podoba. 

Usta: 




Dokładnie nie wiadomo czemu wszyscy zaczęli tak bardzo wielbić te usta.Pewnie ktoś sławny kupił sobie takie i wszyscy postąpili tak samo. (To tylko moje przypuszczenia). Ważne, że są ładne. C:

Włosy:

Ciężko określić jakie, bo wszyscy noszą inne, dlatego wybrałam te, które mi się najbardziej podobają : ] 

Ubrania i buty:


















A to taki ''czarny'' look, myślę, że ładny. ;) 


No i podsumowanie (dzięki Jarek :D) :



















Dzięki,Pa ;* 

5 komentarzy:

  1. Tylko fajnie jagbys podsumowała całość :D (Jak chcesz to zobacz na mój tylko że jest Men)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ejj,Jarek dobry pomysł :3 Poprawię! ; ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Umiem zrobić, ale dzięki ;D Zapraszajcie do znaj. na Msp nazywam się Martusia =D

    OdpowiedzUsuń