Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

poniedziałek, 6 maja 2013

Jak stworzyć czat na nowym xat.com ?

Witam!

Wczoraj weszły nowe zmiany na xat.com. Z tym również pytanie jak stworzyć teraz tam czat.
Nie zajęło mi dużo czasu na znalezienie tej funkcji :)

1. Wchodzimy na xat.com.
2. Wybieramy More/Widgets.

(kliknij, aby powiększyć)

3. Teraz klikamy Ger a free chat box now!.
(kliknij, aby powiększyć)

4. Na koniec tworzymy czat tak jak kiedyś :)

Przecztaj również:

6 komentarzy:

  1. DZIĘKI!!!! Nie mogłam dojść jak się tworzy ten chat!

    OdpowiedzUsuń
  2. tam trzeba podać nazwe blogu hasło i nazwe ja to wpisałem poprawnie i mi nie poszło czemu ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy :) Życzymy miłych ferii :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey,bardzo cie proszę czy mi też mogłabyś zrobić taki szablon? Mój bloga nazywa się:moviestarplanetoczaminik4189.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń