Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

sobota, 20 lipca 2013

Błędy w cenach VIP'a na MSP

Wiam !

Dziś przedstawię wam błąd który pokazał mi (niestety) Ciacho$47, więc (niestety) dziękuję mu ;_;
U chłopców, VIP zmienił się na różne ceny. Niestety sama nie mogłam tego sprawdzić, gdyż jestem we Włoszech i mam ceny za euro, które są odrobinę droższe, ale o tym na koniec. Te błędy pojawiły się (chyba) tylko u chłopców, gdyż pytałam suniaczek^ czy u niej też jest taki błąd, ale powiedziała że nie.

Screen od Ciacho$47 :

(kliknij, ab powiększyć)

Jak widać na obrazku przed ceną jest znaczek dolara, pytałam ciacha czy może wyjechał gdzieś na wakacje i ma inną walutę, ale nie. Ale jakbyśmy pomnożyli każdą cenę przez 3, wyszła by normalna cena VIP'a. I jeszcze dodam, że to są pakiety bez VIP. 

Screen rozmowy z Mateuszx1235 :

(kliknij, aby powiększyć)

Jeszcze taka mała ciekawostka. Teraz mamy taki znaczek na kupno VIP'a :


Ale przecież taki sam, był jakiś rok temu, a teraz powinniśmy mieć taki :


A tutaj screen o cenach za euro :

(kliknij, aby powiększyć)

1 rok = ok. 236,30 zł
3 miesiące = ok. 94,40 zł
1 miesiąc = ok. 34,04
1 tydzień = ok. 10,75


To na tyle, dziękuję za przeczytanie.
Komentujcie, co myślicie na temat tego błędu :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz