Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

czwartek, 25 lipca 2013

NEW karta podarunkowa + NEW konkurs + NEW Tło :D

Hey :)

Dziś was czeka długie czytanie ;p Bo chyba ja jako pierwszy napisze o tych 3 nowościach :) Więc weźcie coś do nawilżenia gardła i paczeć na moje wypociny :3 Więc dalej pisze :p


Nowe Tło

Oto nowe tło :

(Kliknij, aby powiększyć)

Tło jest ładne i bardzo letnie :) Mi się kojarzy z Hawajami tak samo jak konkurs ale to za chwilę ;) Mi się podobało bardziej tamto tło co było, ale to też jest OK :) I nareszcie widać poprawnie napisy na górze ;D Graficy chyba specjalnie dali takie słońce by było widać te rzeczy :) Więc to wszystko dotyczące tła :p A i ocenę tła znajdziecie po prawej :)

7,5/10

Nowy Konkurs

Oto zdjęcie nowego tła :

(Kliknij, aby powiększyć)

Konkurs nazywa się "Caribbean Cruise" czyli "Rejs an Karaiby", pomysł fajny ale coś mnie nie przekonuje :p Bardziej mi się to w ogóle kojarzy z Hawajami tak jak napisałem :) Więc przechodzimy w głąb konkursu :)

Ubrania damskie :

(Kliknij, aby powiększyć)

(Kliknij, aby powiększyć)

Ubrania damskie są bardzo ładne, choć niektóre są przesadne :/ Szczególnie te ubrania mają różne wzory tropikalne co się wiąże z Karaibami :) Ubrania też nie zakrywają większości ciała, co niektórym Movie Star może się spodobać ^^

Ubrania męskie :

(Kliknij, aby powiększyć)

Jest o jedną strone mniej ubrań męskich od damskich :/ Ale w sumie tak w realu też jest xD Ubrania bez żadnego WoW :p Mi jedynie się spodobały te okulary, które są przedstawione w realu jako okulary filmy RayBan® i je wprowadzono do MSP :D Więc chyba to wszystko dotyczące ubrań :)

Nowe tła :

Tła :

 (Kliknij, aby powiększyć)

(Kliknij, aby powiększyć)

Tła są ładne :) Cena ich wynosi 500 SC, lecz to tło co jest tłem ogólnym jest VIP :/ Mi się bardziej podoba to tło 2, bo nie lubię za bardzo takich jaskrawych kolorów w wersji Full :p To tyle do nowych obrazów więc przejdźmy dalej :)

Nowe animacje :

(Kliknij, aby powiększyć)

(Kliknij, aby powiększyć)

Animacje są bardzo ciekawe :D Mi się bardzo podobają :) Lecz grafika wody na animce 3 pd lewej na górnym obrazku jest trochę kiepska :/ Choć reszta jest bardzo fajna :) To mi się najbardziej podoba w tym konkursie :) 

Posumowanie :

Ubrania : 6/10
Tła : 7/10
Animacje : 9/10
Razem : 7,3/10

Nowy VIP

Oto nowy VIP :

(Kliknij, aby powiększyć)

(Kliknij aby powiększyć)

VIP'y mi się bardzo podobają :) Boonis jest bardzo słodki, tak samo jak łóżko xD Suknia damska jest bardzo ładna, włosy to już nie tak bardzo :p Bluza męska jest bardzo fajna, włosy to już nie za bardzo :p No i został naszyjnik, który jest obojętny ;) Cały VIP jest w stylu snu, nocy i gwiazd :) Więc to wszystko związane z VIP'em ;)

8,5/10

Dziękuje za przeczytanie :)

Bay ;D

1 komentarz: