Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

środa, 10 lipca 2013

Nowy wygląd MSP

Witam !

Dawno nie było tu żadnego posta, więc postanowiłam zrobić taki mały, nieważny o nowym wglądzie naszej strony moviestarplanet.pl.

Zmieniło się tylko tło, na takie jaki mamy w nowym konkursie "Hollwood Teens". Właśnie ostatnio myślałam nad tym czy fajnie by było jakby dodali je na tło, bo naprawdę jest bardzo ładne. Jest tylko jeden błąd, a mianowicie to, że nie widać tytułów ikonek takich jak : poczta, forum, youtube, ranking. Gdyż zlepiają się kolorystycznie z tłem. Może nie przeszkadza to dużo, ale mam nadzieje, że graficy to zmienią :)

(kliknij, aby powiększyć)


Jadę w tym tygodniu (piątek) na 2 tygodnie, ale jak już wspominałam prawdo podobnie będę miała internet, ale to jeszcze niewiadome. DiabeleQ pewnie już wróci :P Więc przygotujcie się na te 2 tygodnie beze mnie :P Przygotuję kilka samo publikujących się postów, więc mam nadzieje, że Administacja oraz redaktorzy nie zapomną o swoich obowiązkach :P A co do redaktorów to może niedługo zrobimy jakiś nabór (pogadam jeszcze z DQ), gdyż na naszym blogu nadal to samo (poradniki, instrukcje, modowe nowinki itd... itd...), zrobiło już się to nudne. Potrzebujemy nowych pomysłów na posty i pisarzy :P (przynajmniej ja tak myślę, a na pewno wielu z was chciałoby tu pisać :P ). A co do nowego szablonu galaxy, to myślę że wam przypadł do gustu :P

Dziękuję :)
Komentujcie :)

4 komentarze: