Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

niedziela, 24 stycznia 2016

Mój styl #1

Znacie to uczucie kiedy robicie stylizację na MSP, zapominając o tym, że nie macie VIP, diamentów itd...? Ja znam i nie lubię.
Zrobiłam genialną stylizację i dobrałam do niej włosy, które są tak naprawdę dopełnieniem tego look'u i sprawiają, że jest on jeszcze bardziej zwariowany.
Okazało się, że włosy są dla VIP.
Lecz postanowiłam podzielić się tą stylizacją z wami, może akurat wy skorzystacie. I pokaże wam włosy, którymi możecie zastąpić te, które są dla VIP, bo także wyglądają dobrze.




Ta stylizacja jest chyba najlepszą jaką kiedykolwiek zrobiłam, serio.  Te włosy niestety VIP, lecz to nie zmienia faktu, iż są moimi ulubionymi. Co prawda nie mam ich, bo tak jak wspominałam wyżej-są VIP. Ale gdy tylko go zrobię to te włosy będą pierwszą rzeczą jaką kupię. Urzekły mnie w nich te roztrzepane koczki. Są urocze. Bluzka ze spodenkami i bluzą zawiniętą wokół nich sprawiają, że ten look wydaje się być sportowy. Mogłabym w sumie nazwać go lookiem sportowym, gdyby nie te buty, które są równie szalone jak włosy, lecz nie sportowe jak reszta ubrań.


Cena całego looku wynosi 3000 SC. Suma nie jest mała, lecz naprawdę jest warta tej stylizacji. Bez zastanowienia ją kupiłam. Sam komplet to cena 1400, ale sami powiedzcie-wygląda on bardzo efektownie, prawda?


Tymi włosami z dwoma długimi warkoczami zastąpiłam te roztrzepane koczki. Szalonym osobom pierwsza opcja będzie się podobać bardziej. No ale niektórzy, w tym ja, nie mają wyboru-muszą postawić na tę opcję. 
Po zmienieniu włosów suma się nie zmieniła. Jest to nadal 3000 SC. Najwidoczniej te włosy kosztowały tyle samo co poprzednie.

A Wam która wersja bardziej przypadła do gustu?




0 komentarze:

Prześlij komentarz