Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

niedziela, 17 stycznia 2016

Światowy ranking MSP 2016

Zastanawiało mnie na którym miejscu w rankingu światowym na MSP jest nasza juna13 w 2016 roku. Wpisywałam w google "światowy ranking MSP 2016" i nic. Same stare i niezaktualizowane posty na ten temat. Postanowiłam więc sama to sprawdzić, a przy okazji zrobić o tym post.
Myślałam, że zajmie mi to wieki, a tu zostałam mile zaskoczona, bo nie dość, że robiłam to z przyjemnością to szło mi to bardzo sprawnie.


Jak możecie zobaczyć na załączonym obrazku-nie jesteśmy ostatni. Juna13 jest na miejscu dziewiątym. Myślę, że to nie jest takie złe miejsce. Dużo zależy też od tego, czy na MSP gra dużo osób. Bo dajmy na to Irlandię czy Australię, gdzie ludność jest bardzo mała. 

A tak abstrahując to wiele osób oskarża june13, że ma hacki. Nie znam jej osobiście, ale jestem pewna, że nie. Nie ma hacków. Dlaczego jestem taka pewna? A zatem; Juna13 należy do osób pomagających, do osób, które zawsze się rewanżują i pomagają bezinteresownie. Właśnie dlatego tak szybko się 'wybiła'. Porównajcie sobie swoje awards do jej. 

Obejrzała ludziom AŻ 53970 filmów. To bardzo duzy wynik.
Mam nadzieje, ze to, co napisałam otworzy wam oczy. I w końcu przestaniecie oskarżac ja o hackerstwo. 


1 komentarz: