Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

sobota, 23 stycznia 2016

Trochę o mnie, trochę o życiu

Czy mówiłam już, że uwielbiam zimę? Chyba tak, ale wspomnę o tym raz jeszcze.
Zima jest cudowna tylko, że ty nie potrafisz dostrzec jej dobrych cech. Twoje życie polega na ciągłym szukaniu złych rzeczy. Skupiasz się na nich i wyolbrzymiasz je. 
Spójrz przez okno. Co widzisz? Budynek, sklep, czy zwykłe drzewo bez pięknych, złotych lub intensywnie zielonych liści? Przyszła zima, liście opadły, a drzewo zostało takie, jakim jest naprawdę. Widać jaki ma kształt, czy było zdrowe czy też nie.
Ale czy z ludźmi nie jest tak samo?
Pomyśl nad tym i odpowiedz sobie na to pytanie.

Jest sobota, czyli mój ulubiony dzień tygodnia. Tego dnia mogę poświęcić sobie więcej czasu. Robić to, co naprawdę uwielbiam. 
Podpalam moją świąteczną świeczkę, ażeby przypomnieć sobie o świętach i zanurzam się w książce.
Totalnie zapominając o rzeczywistości i obowiązkach.
Albo i też piszę właśnie tego posta słuchając relaksującej muzyki. Jest to druga rzecz z kolei, którą uwielbiam. Lubię pisać, bo to właśnie sprawia, że robię to jeszcze lepiej. Niektórzy uczą się układu tanecznego, niektórzy rysowania, a ja uczę się pisania. 
Mimo, iż nie wyobrażam siebie w przyszłości jako pisarki to pisanie sprawia mi tyle przyjemności...
Ale kto wie? Życie jest nieprzewidywalne i jeszcze zaskoczy mnie tysiące razy. Teraz chcę być psychologiem, kosmetologiem, sportowcem, wizażystką. A w przyszłości mogę być kimś zupełnie innym. Może będę podróżować po świecie, a może akurat będę pisarką, albo dziennikarką? 
Ale przecież nie muszę być wcale tym, kim chce być teraz.
Bo życie i tak mi da, to co będzie najlepsze dla mnie.
Ale teraz sobie pomyślisz jak to życie może mi coś dać?
Może starając się o konkretny zawód, spotka mnie zupełnie odmienny.
Ale teraz się tym nie przejmuję. 
Bo po co się tym przejmować.
Nie należy zatrącać sobie tym głowy i od razu mówić, że się do niczego nie nadajemy, że w przyszłości nikim nie będziemy.
Bo tak naprawdę nasze zainteresowania, pasje, poglądy się cały czas zmieniają.
Należy po prostu żyć teraźniejszością. Robić rzeczy, które sprawią, że nasza przyszłość będzie lepsza.

Dziękuję za przeczytanie tego posta. 
Kocham Was.

1 komentarz: