Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

niedziela, 31 marca 2013

Ankieta "Top Girl of the world"

Hey ;*


Nareszcie wróciłem : D Przepraszam ,że nie pisałem postów ale byłem chory, i jeszcze święta wiecie jak to jest : ) Teraz zaprezentuje wam moją prace z 2 tygodni ,była ciężka ale się opłaciła : D Te dziewczyny ,które są na look'ach to mistrzynie w swoim kraju w MSP ! Zarabiają bardzo dużo ,więc ciuchu mają też ładne ;* Nie wiem która jest najładniejsza więc wy mi w tym pomożecie zagłosujcie na najładniejszą królową MovieStarPlanet : ) Jak będę miły dla Sisi to może zrobi ankietę z nimi : D Dobra nie zwracam wam głowy tylko podziwiajcie nasze panie : )

Oto panie :
ANNIIA  (Polska) 
angelinatoni (Niemcy)
iscacool (Wielka Brytania)
ccath (Francja)
Alexh33 (Szwecja)
simone1 234 (Dania)
Tinkerbell (Norwegia)
MystiQue (Finlandia)
Pierce (Turcja)
!Allie! (Irlandia)
To wszystkie królowe MSP : D Dla panów to niebo ;p Hę ? Oczuwiście zapraszam do oceniania w komętarzach i głosowania w ankiecie ,która będzie później ; )
Bay ;*

13 komentarzy:

  1. ANIIA jest najzajebistsza :3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się najbardziej podoba MystiQue (Finlandia) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. MystiQue i ANNIIA ♥ Super pościk

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo ty nie jesteś na 1 miejscu ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. No ;p I jakby co nie mogę wejść na chat ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierce najładniejsza ;0! taka inna

    OdpowiedzUsuń
  7. pierce ♥
    Tylko w naszym kraju jest modny kolczyk w ustach :33

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wole zwykle usta, nie widzę sensu wkladania sobie metalu w twarz i uważam ze wyglada to tez nie najlepiej, ale każdy ma swój gust ;p dobrze ze na msp nie można mieć tuneli xd

    OdpowiedzUsuń