Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

sobota, 16 marca 2013

Royal

Witam!

Oto pierwsze "modowe nowinki" na tym blogu :P

Chce wam zaprezentować zestaw, który mogliście zobaczyć na stronie startowej MSP :

                                  

1. Zestaw zielony jak dla mnie jest brzydki, kojarzy mi się z skrzatem na końcu tęczy. No ale zrobiłam taki, bo nie wiem co wy o takim sądzicie. Następny zestaw niebiesko-biały kojarzy mi się ze starszą kobietą, ale mogłabym go jeszcze kupić ;P . Ostatni brązowy (taki który widać na stronie startowej MSP) jak dla mnie jest najładniejszy. Przepraszam za te rajstopy, ale zapomniałam rozjaśnić kresek. Myślę że te 3 zestawy coś w sobie mają :P

2.Przedmioty które użyłam:


3.Kolory których użyłam:

4.Cena ogólna:


Cena bez Thick Lashes i Freckles (chyba większość to już ma):



Kupujecie?  Komentujcie !

Dziękuję za przeczytanie !


4 komentarze: