Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

sobota, 16 marca 2013

Witam na nowym blogu

Witajcie!

Na początek przeprosiny:

Przepraszam, że musiałyśmy porzucić diabelqową modę, ale to moja wina. Wkurzyłam się raz bez powodu na Zuzkę i usunęłam się. Okazało się, że zapomniałam dać dla niej Administratora na blogu i nie mogła mnie z powrotem dodać. A do swojego maila (na którego zakładała tamten blog) nie pamięta hasła. I nawet TEGO MAILA nie pamięta. Wszystko moja wina !!! Przepraszam was bardzo.

Mam nadzieje, że na nowym blogu również będziecie się dobrze czuć itd. ;P

W sprawie konkursu "Wielkanocny LOOK". Proszę nie spamujcie mi na pocztę. Napiszcie do Zuzy kiedy zrobi wyniki (lub ankietę). Czy w ogóle będzie jeszcze zbierać prace C:

Dziękuję za przeczytanie :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz