Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

niedziela, 17 marca 2013

Prawda dzisiejszego MSP - Moja historia

Witam!

Zachęcam do przeczytania tej długiej i wyczerpującej notki.

   To tak...
Kiedyś MSP słynęło z robienia dobrych filmów, przyjaźni, wzajemnej pomocy, zabawy no i miłej gry (nie po 300 godzin dziennie). Czasem zdarzały się kłótnie, ale zawsze po jakimś czasie wybaczano sobie.
Na MovieStarPlanet mam konto od 3 lat. Zaczęło to się 17 października 2010 roku. Dobiłam wtedy z pomocą moich kochanych przyjaciół 3 level. Byłam tak tym zadowolona, że kupiłam sobie VIP. Cały rok był cudownej zabawy z przyjaciółmi. Wreszcie poznałam mojego pierwszego MSP'owego chłopaka Kubę, miał on jeszcze konto ♥Dariusz♥ które mając 21 lvl sprzedał (gra obecnie na Mastelss). Już nie jesteśmy razem. Ale ten rok z nim był cudowny ;3 Następny rok potem poznałam Julkę (juleczka2017 - te konto usunęła), jeszcze bardziej MSP mi się podobało! Potem jeszcze nasz pierwszy blog! A następnie poznałam Zuzę, jej starszą siostrę. To były cudowne lata gry. Miałam wtedy jeszcze 11 lat (obecnie mam 14,5).
Na MSP wchodziły powoli nowe zmiany, w tym nowe levele. Nie byłam zbyt z tego zadowolona bo brakowało mi jeszcze więcej do szczytu. Nocne pisanie jeszcze na starym blogu starrr_03 i AnanaseQ. Nocny czat na tinychat'cie ze MSP'owymi celebrytami. To było prawdziwa gra ! Nawet przez 20 lvl byłam szanowana !
Mijały miesiące ...
MSP w przeciągu 4 miesięcy zmieniło się nie do poznania ! I wtedy zaczęła się walka o ranking. Największe celebrytki (dawne przyjaciółki) skłóciły się na dobre. Do gry weszła nienawiść i zawiść. Każdy zapomniał o miłej zabawie i grze! Wtedy ktoś wymyślił te przeklęte 10 seki! Przyznaję ja też je robiłam, wciągnęłam się w ten trans 300 godzinnego rypania w MSP i niestety też dołączyłam do tej "ciemnej strony gry". Jedna trzecia MovieStarPlanet miała w CTR takie teksty jak : ogl. 10 seki ,albo wylatujesz. , Kto nie zobaczy "spisu znaj" wylatuje. To było przykre :(
Ale nadszedł dzień w którym się otrząsnęłam z tego transu. Przerwałam grę na 4-6 miesięcy. Wszyscy moi znajomi którzy robili 10 sek prześcignęli mnie. Zostałam w tyle. Ale nie przejmowałam się tym ! Zaczęłam robić nowe filmy, nie sądziłam że kiedyś 201 osób zobaczy któryś z moich filmów!
Nadszedł czas odejścia z MSP AnanaseQ, potem Munia, wielka przerwa starrr_03...
Więc zaczęła się szczególna walka o miejsce w rankingu. Na szczęście dziś już to troszeczkę się uspokoiło.
Dużo osób oskarżyło AnanaseQ o status w CTR "MSP to strefa no liverów" czy jakoś tak. Potem jeszcze oskarżenia Muni o jej wybór. Ale to nie wina ich że tak sądzą, bo to wszystko prawda ! MSP w przeciągu tych 3 lat zmieniło się nie do poznania. Te cudowne lata nigdy już nie wrócą ...

MSP SIĘ ZMIENIŁO CZY MY?
MSP JEST CORAZ NOWSZE, SĄ NOWE FUNKCJE I OPCJE, ALE TO MY SIĘ ZMIENILIŚMY NIESTETY NA GORSZE ...

Dziękuję bardzo za przeczytanie C:

13 komentarzy:

  1. Wzruszyłam się pisząc to ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się.. Ale to jest jak najbardziej nasza wina Msp`owiczow.. Pamietam te stare czasy gdy mialam 12 lv, robilam tone filmow.. A teraz seki .. Staram się przywrocic do dawnej " Diabeleq " ALE seki to nałóg ... Naprawdę, się zmienilo do nie pozwania.. Teraz jak wejdziesz do plazy, centrum czy coś w tym sylu zauwazasz,ze ciegle ktos sie przezywa, kloci, ostatnio wszedlam sb na plaze i na sam poczatek slysze " patrz jaki plastik " cos w tym stylu.. to nie jest mile. Kiedys gdy wchodzono sie do chatu , kazdy milo sie wital nie tak jak teraz.. Chcialambym,zeby to stare msp, wrocilo.. Wzajemne pomaganie, swietne filmy nie seki, dalsze przygody.. zero wulgaryzmu ... Tęsknie za tamtym msp ;/ .. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. To takie przykre ;C Teraz patrząc na ilość moich znaj widze że codziennie ktoś mnie usuwa :C

    OdpowiedzUsuń
  4. DiabeleQ - Ja wczoraj weszlam do c.h tam byla taka diewczyna i taki typek kazdego przezywali i wgl.. ja sb jakąs animke wlaczylam a tamta dziewczyna "popis animek " to ja chyba rozumiem, ze nawet animki nie moza uzyc ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam sie z tobą.
    Wszystko się zmeniło, nie tylko MSP, ale i my.
    Tak nas wciagneła ta gra, że aż nawet nie zaówarzamy czyiś uczuć,
    nie zważamy na to, czy kogos obrazimy czy nie.
    Po prostu chcemy byc coras lepsi i lepsi.
    Zgadzam się z tobą ze wszystkim.
    Nie wróci juz to stare kochane msp, gdzie każdy sobie pomagał, nikt sie nie kłócił
    nie wyzywał i wgl ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak ty też przerwałam grą na 6-7 miesięcy. Potem nie umiałam się odnaleźć, to był koszmar ! Tak się zmieniło ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzruszające c; Ale ze wszystkim sieę zgadzam, teraz msp jest straszne. Ja kiedyś miałam 100 wejść na filmy, a teraz 20 :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszeczke dziwi mnie twój post z racji tego, że to TY się zmieniłaś. Nie oglądasz filmów, a od kiedy poznałaś DQ przestałaś się mną interesować! A wcześniej byłyśmy przyjaciółkami... :( Przykro mi, że chociaż piszesz takie piękne słówka jesteś niemiła i fałszywa. Zawiodłam się na tobie. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że tak późno dołączyłam :'( Spedzilabym tyle fajnych chwil! No ale cóż trudniej się przystosować do nowej sytuacji a ja jako szczur już w niej urodzony tak jakby łatwiej sobie w niej radzę mimo to ze rb zwykle filmy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale przecież polskie MSP powstało na początku 2011r. O_o
    Grałaś na duńskim, szwedzkim lub norweskim, czy jak? ;d

    Oficjalna strona MSP:
    http://corporate.moviestarplanet.com/product/distribution.aspx
    Pisze, że w 2011r. dodano polskie MSP O_o

    OdpowiedzUsuń
  11. To my... Proszę posuchajcie mnie :cc msp zmienia sie w gre z rankingiem ,nienawiscia i tp. Przez nas :c mamy za durzo nienawisci w sobie . kradniemy sobie nawzajem konta , blokujemy za nie danie grafa lub za brak pomocy w lvl , grozimy sobie itd. :C nie pozwolmy na to ! Zrobmy protest !!! (Protest na moim kanale [info] ) kanal: Emiix3 msp ale napisz samermikumsp ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten kto to czyta w 2018... wie przez co teraz przechodzą gracze... 2013...to był raj !

    OdpowiedzUsuń