Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

sobota, 16 marca 2013

Hey ;* Tu Jaruś : D


Hey ;*
Tu jarek90 : ) Może mnie znacie a może nie : p Tu moja dawna znajoma Sisi poprosiła mnie o pomoc w blogu a ja tam jak wiecie jestem pomocny : p No dobra nie będę tu jakieś wypowiedzi pisał, napisze o sobie ;p Mam na imię Jarek to widać ;p W MSP gram od października 2011 roku trochę krótko ale zawsze XD Mam 18 level :/ Malutko jak na tyle grania ale miałem duże przerwy w MSP więc się nie dziwcie ; ) Będę pisał o modzie i nowościach itd. Będą też plotki, wywiady i takie tam : ) Jak macie coś do mnie piszcie na jarek90blog@wp.pl No to chyba już wszystko o mnie ; p
Bay ;*

10 komentarzy: