Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

piątek, 22 marca 2013

Strange Style

Hey ;*

Dziś pokarze coś dla Mężczyzn :D Tak dobrze słyszycie. No nareszcie coś dla was XD. Nazwałem to "Strange Style" czyli "Dziwny Styl" . Ten projekt pasuje do każdej mieszanki kolorów jak nie wierzycie to sami spróbujcie :p

Oto projekty:


                                         

Mi się najbardziej podoba ten środkowy czyli Niebiesko-Biały ale się skapnąłem się dopiero kiedy kupiłem ten Czarno-Czerwony XD Ten 1 jest dla dominacyjnych tak mi się wydaje :p Ten 2 jest dla łagodnych : ) A 3 dla wariatów  XD czyli Arbuzowy : ) Sami oceńcie który wam się podoba : )

Oto kolory które użyłem:


Rzeczy które zużyłem:



Ile wyszło:

Dziękuje za przeczytanie i zapraszam do kupowania i bawienia się kolorami : )





3 komentarze: