Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

poniedziałek, 18 marca 2013

Spring is coming

Witam!

Chciałabym wam zaprezentować nowy zestaw pt. "Spring is coming" czyli  "Wiosna nadchodzi" .
Użyłam tutaj jedyne trzech kombinacji, ale look zawiera kolor biały, więc wszystkie inny będą do siebie pasować :)
Oto te zestawy:

       

Uważam, że we wszystkich (ten odznaczający się kolor) jest neonowy. Co ostatnio wpadł mi do gustu *O* 
Nie będę opisywać każdego z nich, gdyż tym razem to wasze zadanie ! Ale powiem, iż dla mnie najładniejszy jest różowo-biały chodź nie jestem fanką różowego :)

Kolory których użyłam:


Rzeczy których użyłam:


Cena za wszystko:


Dziękuję za przeczytanie i zachęcam do kupowania :)

5 komentarzy: