Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

piątek, 5 kwietnia 2013

Kreacje z H&M I1I

Hey ;*

Dziś wam pokarze nowe kreacje :D Wymyśliłem je jak sobie przypomniałem jeden post z jakiegoś bloga ;p Było tam napisane ,że rzeczy z MSP są robione tak jak się obierają gwiazdy ,więc ja sobie wymyśliłem że może też robią jak w sławnych sklepach :) I mój plan się sprawdził :D Dziś wam pokarze 1 kreacje z H&M.

Oto projekt i jak wygląda to w realu :

 

Oto kolory :


Oto rzeczy których użyłem :


Oto cena :


Stylizacja z sklepu H&M. Można dodac różne dodatkowe rzeczy np. tatuaże, okulary itp. Stylizacja dla modnych ludzi ; ) Według mnie cena bardzo dobra : )

Bay ;*

5 komentarzy: