Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

czwartek, 25 kwietnia 2013

WIERSZ KOSMITA [2]

SIENGIELKA

Ciągle męczy mnie ten stan .. Singielka.
Bo przecież nikt nie ze chce takiego diabełka.
Pozbierałam się juz przy ostatnim moim zerawniu ..
Ale teraz czy ktoś mnie ze chce? Przy jakim staraniu?
Teraz jestem na stały związek gotowa
Ale pry szukaniu to katastrofa 
Tonę tu związków widzę
i pustego profilka się wstydzę
Zazdroszczę sisi , że już na zawsze ma na stałe takiego
Też chciałabym na 4 ever mieć takiego..
Ale to tylko marzenia moje
na kruchym lodzie stoję..
Ale może kiedyś taki z nieba przyleci..
Ten  z któym będę na 1000 stuleci
Taki,który patrzy na to co jest w środku
Takiego do którego bedę mogła powiedzieć "KOTKU".
Tego kogoś przy kim co to prawdziwa miłość się dowiem .
Jest ktoś taki.. ja wiem ..

O fak co ja tworzę . o; .. ale no cóż .. :P
Danke za przeczytanie ♥

Dqusia <3

4 komentarze:

  1. Popłakałam się dobra musze iść do lekarza papapapapapapa xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, wgl . dziwie się co można z nudów stwworzyć ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam czasu na nudy
    Chyba ze w nocy
    O 1:15
    Nudzac się i pisząc komy

    OdpowiedzUsuń