Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

sobota, 20 kwietnia 2013

Styl bez VIP

Hey :D

Dziś zaprojektowałem projekt bez żadnych VIP rzeczy :) Wpadłem na ten pomysł z koma michalmar123'a bo nie mógł wziąć mojego projektu bo są tam rzeczy VIP :/ I dla niego zrobiłem projekt :) Nie jest jakiś piękny no ale zawsze :)

Oto projekty :


 

Projekt 1 czerwono-niebieski ma ciemny blond włosy i jest bardzo jaskrawy :)
Projekt 2 czarno-biały ma jasny blond włosy i mi się najbardziej podoba bo to jest mój styl ale dla was może się inny podoba :)
Projekt 3 fioletowo-żółty ma brązowe włosy. Ma gryzące się kolory ale to do siebie pasuje :)

Oto kolory :


Oto rzeczy :


Ile wyszło : 


Mi się podoba i jest tani i dodatkowo bez VIP ale już sami oceńcie w komach lub inaczej jak chcecie ;)

Bay :D

3 komentarze:

  1. fajny, jeżeli bd miał kilka sc w portfelu to kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, ale radzę Ci dawać trochę mniej "neonowe" kolory. Wtedy będzie bardziej naturalnie ;) Ale i tak fajny projekt.

    OdpowiedzUsuń