Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

czwartek, 4 kwietnia 2013

Styl !!GaLaxYRawRxD!!

Hey ;*

Dziś zrobiłem projekt bardzo podobny sławnego gracza Austali ale nie ukradłem mu praw autorskich :) Kreacja pasuje w różnych kolorach ,ale najbardziej spodobała mi się w tych ;)

Oto projekty :



  • Projekt 1 to bardzo ciemny szary z elementami pistacjowymi. Ostatni kolor pistacjowy jest modny lecz nie na MSP tylko w rzeczywistości więc dałem trochę rzeczywistości do MSP.
  • Projekt 2 to bardzo ciemny szary z elementami kremowymi. Kremowy jest sławny od lutego 2012 roku ,więc to klasyka MSP.
  • Projekt 3 to znowu bardzo ciemny szary z elementami różowego. Projekt dla odważnych i nie bojących się ryzyka ale nawet róż w rzeczywistości jest modny u facetów :) 
Oto kolory :

Oto rzeczy których użyłem :

Ile wyszło :

Zapraszam do kupowania i do testowania z różnymi dodatkami na twarzy (jak np. serduszko czy łza) Cena bardzo dobra jak na taki styl ;)

Bay ;*

7 komentarzy:

  1. Super post ! Projekt 3 to znowu bardzo ciemny szary z elementami różowego. Projekt dla odważnych i nie bojących się ryzyka.
    Dla odważnych i nie bojących się ryzyka wyśmiania hahhahahahh!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej mi się podoba pistacjowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym dała niebieski albo jakiś oczojebny D: ogółem Fajowski look ♥ xd

    OdpowiedzUsuń