Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

piątek, 5 kwietnia 2013

Shiny

Witam!

Dziś zaprezentuję look o tytule "Shiny" czyli po angielsku "Błyszczący". Świetnie pasujący do nowego tła na MSP ;P

Zestawy:
                                                           

We wszystkich lookach możemy zauważyć błyszczące elementy; na "kurteczce",spodenkach i butach. Również mamy połyskujące kolczyki. Najbardziej spodobał mi się zestaw trzeci - zielony. Myślę, że najbardziej odpowiada porze która już się zbliża. Ale każdy ma swój gust. Możecie również sami skomponować jakiś zestaw z dowolną kolorystyką :)

Paleta kolorów :

Przedmioty, które użyłam :

Koszt całkowity :


Myślę, że cena jest odpowiednia ku temu lookowi ;P Zachęcam do komentowania i dziękuję za przeczytanie :)

__________________________________________________________
A tutaj mała dedykacja dla osoby, której odważyłam się wyznać uczucie ;* 


5 komentarzy:

  1. Super! Mi się podoba najbardziej ten 2 :P:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, chyba kupię jak będę mieć vipa '-' Świetny, bardzo mi się podoba. Ale pobawię się trochę kolorami :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupie sobie ten niebieski *_*

    OdpowiedzUsuń