Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

niedziela, 14 kwietnia 2013

Przepraszam

Witajcie!

Jak pewnie zauważyliście ostatni tydzień wchodziłam tylko na 1-2 godziny, niestety nauka, nauka ! Codziennie po szkole tyle ile się uczyłam, tyle mogłam wejść na komputer. Teraz, mam jeszcze kare, która potrwa do jutra. Niestety, nawet jak nie będę miała kary, nie będę wchodzić na 10 godzin itp. Zauważyłam, że przez tą karę poprawiły mi się oceny i zaczęłam wreszcie ogarniać matmę. Obiecuję, że jutro odpiszę na wasze maile i pomogę dla osób którym obiecałam pomoc. Mam dla was nowy konkursik, ale o nim dopiero jutro :)

Dziękuję również dla DiabeleQ za filmik dla mnie i obrazek, oczywiście zrewanżuję się :)


______________________________________________________________________

0 komentarze:

Prześlij komentarz