Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

sobota, 20 kwietnia 2013

♥Tusia♥ kopiuje nasze blogi

Witam!

Nasz blog trafił na 5 miejsce najlepszych blogów o MSP, ale to nie oznacza, że trzeba kopiować nasze pomysły,instrukcje,ranking światowy itd. ! Pewna ♥Tusia♥ chciała prowadzić jeszcze naszego starego bloga - www.diabelqowa-moda.blogspot.com ale razem z Zuzą ustaliliśmy że nasz stary blog będziemy prowadziły tylko we dwójkę. Ona najwyrazniej tego nie zrozumiała i musiała skopiować nasze pomysły...

Zacznijmy od nicków. Jak widać nie można mieć oryginalnego , bo zaraz pół MSP taki zrobi -.-


Teraz nazwa bloga. Oczywiście każdy może mieć taką samą nazwę, ale chce wam udowodnić, że ona BARDZO lubi się wzorować na naszych pomysłach  : 

To co najbardziej mnie wkurzyło to skopiowany pomysł na obrazek rankingu światowego :
Nawet treść posta skopiowana (tylko nasza jeszcze ze starego bloga) !

Nasz blog:
Jej blog:


Notka zgapiona od jarek90 :

Nasz blog:

Jej blog:

                                     
Może to jest mało ważne, ale skopiowane tytuły postów :



Tutaj mój pomysł na notkę. Szkoda że nie pojawiają się daty opublikowania postów na ich blogu, bo napewno były by podobne do naszych :



Pomysły i częściowa zawartość instrukcji :



Już więcej nie mogę robić screenów między jej blogiem, a naszym. Możecie sami wejść na jej blog i popatrzeć co jeszcze zgapiła. Dużo dodałam takich małych i nieważnych rzeczy jak skopiowane obrazki,tytuły itp. ale chciałam tylko podkreślić jej kopiarstwo naszych pomysłów. Nie będę już wymieniać 2 rzeczy które też zauważyłam za skopiowane, ale jakbym to dodała, byłaby to już lekka przesada, ale śmiało możecie pytać mnie co to jest. Pewnie myślicie, że to ja zawiniłam, bo to tak przeżywam czy coś, ale najwyraźniej jak tak myślicie, nie zacie uczucia kopiwania waszej pracy. Powiem tyle, jest mi tylko przykro, że ktoś tak po prostu musiał skopiować czyjąś pracę, pomysły, wyobraźnię...

Dziękuję dla tych co przyeczytali moje wypociny :)

18 komentarzy:

  1. Wiesz to ze screenem łatwo znaleść w google grafika :) Post o anonymous daltego bo pisała do sandiq więc chyba mogłam opublikowac do na swoim blogu :) Stare msp wracaj pomysł był to piekna stella123 , ranking światowy jest moim godzinnym wysiłkiem i każdy może coś takiego zrobić i wstawić :) Nazwe taka na chat może mieć rówież każdy . Z ta data urodzenia : ja i tusia co miesiac sprawdzamy pewne kraje bo jak wiadomo w innych krajach zmiany sa szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sory "Cebulko" (śmiech), dziwne każdy wpadał na pomysły Sisi i DQ -.- Geniusz.

    Sisi super post ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wezcie wpiszcie sobie na google te wszystkie nazwy i tresci o np starym msp, rankingu itd, znajdziecie ich duzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram cie Werciu :) Również uważam że z tym jej kopiowaniem to lekka przesada. I Cebulko nie mówię, że tylko ja mogę mieć takie rzeczy. Oczywiście że każdy ! Ale mnie najbardziej boli to że kopiujecie moje pomysły ! Na notki czy taki pomysł na właśnie identyczny ranking światowy. TO jest bardzo przykre, jak ktoś kopiuje twój godzinny wysiłek ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Innch adminów z mojego bloga się popytajcie . Bo ja nie kopiuje staram się mieć swoje własne tematy . Ja nic z moim adminów nie wyciagne. Wy się zapytajcie może kopiowali . A jak tak to ich wywale. Mi oni nic nie powiedza :) Proszę bardzo .

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kopiowałam rankingu :) Ranking zrobiony przezemnie nawet miejsca sa inne . :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja przestaje bo nie chce sie poklocic z zuniagiem i tusialkiem

    OdpowiedzUsuń
  8. moim zdaniem to nie jest kopiowanie, może oprócz nicku na xacie... ale ja też zrobiłam ranking światowy ale jest mój jest aktualny i nawet z tymi nowymi państwami... ona by skopiowała gdyby dala zdjęcie tego obrazka (z tamtego bloga) ale ten jest jej krzywy, ale jej te blogi są różne (no może adres trochę zgapiony) i nie ma się o co kłócić... Super blog Sisi xd

    OdpowiedzUsuń
  9. i tak blog Sisi najlepszy !:D

    OdpowiedzUsuń
  10. no najlepszy bym nie powiedziała, ale fajny

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem opóźniony w temacie xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetlik... dobra tematy mogą być takie same, ale np. ranking -.-
    "Gratulujemy ALAKINDZE i w końcu Polska na dobrym miejscu"
    a...
    "Gratulujemy ANNII w końcu Polska na dobrym miejscu"

    Tylko zmieniliście nick -.-

    OdpowiedzUsuń
  13. Uduszę Cię wiesz?! xd (sarkaz!! Informacja dla ułomów! X() Co mnie wszyscy nazywają Świetlik?!
    Anna dokładnie sie z tobą zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi nawet to pasuje że ktoś pisze podomnie jak my czyli trochę kopia ale choziasz możemy być wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Droga Aniu, jeśli coś ci się nie podoba w blogu możesz wyjść. Masz tu moderatora i własne projekty w moim sklepiku, a i tak wolisz trzymać stronę Tusi.
    Cytuję mój post : To co najbardziej mnie wkurzyło to skopiowany pomysł na obrazek rankingu światowego

    Każdy może mieć ranking światowy, ale jak może zauważyłaś podkreśliłam słowo "obrazek" . Jej był identyczny, tylko trochę krzywy, a ja nad tym pomysłem na obrazek myślałam bardzo długo ...

    OdpowiedzUsuń
  16. A czm wy sie mnie czepiacie?! Dopiero co odzyskałam Tuśkę, bo Stasiu186 mi ją odebrał -.-. Wstawiłam dopiero co trzy posty, mam karę do końca roku szkolnego (wiem, głupio :c ) i wchodzę na określony czas. Ja się nie bawię w kopiowanie blogów, a Cebulka sama mi mówiła jak długo pracowała nad tym rankingiem światowym. Nie możemy poprostu się pogodzić i nie zwracać uwagi na inne blogi?! Nie wiem, może jak ktoś kopiuje to zazdrości?? Albo też chce mieć takie ,, cacko " jak to mówi moja mama xdd?? Nie miejcie niec do mnie !! :( PRZYPOMINAM: DOPIERO CO DOSTAŁAM RANGĘ WCZORAJ NA BLOGU ŻEBY POSTY TWORZYĆ !!!
    ~Tuss.

    OdpowiedzUsuń
  17. pff… dziwna jest,po za tym ALAKINGA jeszcze istnieje na MSP -.-

    OdpowiedzUsuń