Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Styl Chuck

Hey :D

Jestem chory, więc mam troszkę czasu na laptopie. Te kilka minut poświecę blogowi ;) Dobra przestaje pisać nie na temat ;) Dziś wam napisze o stylu (szalonym stylu) Chuck'a najlepszego męskiego gracza na UK. Ma 3 miejsce więc styl musi być dobry :) Sami oceńcie ;)

Oto projekty :

1 projekt czyli jaskrawo zielony i żółty z czarnymi dodatkami jest zrobiony prze ze mnie ale mi się najmniej podoba :/ Choć ma pozytywne kolory :)
2 projekt jest błękitno czerwony z białymi dodatkami i to połączenie kolorów jest zrobionym przez Chuck'a więc to jest prawie identyczny strój Chuck'a ;)
3 projekt czyli czarno biały jest według mnie najlepszym i najbardziej naturalnym moim projektem ; ) Jest rozrywkowy  ale nie przesadnie ;) Nawet sam go kupiłem ;)

Kolory które użyłem :

Rzeczy które użyłem : 


Ile wyszło :


Trochę dużo ale się opłaca ;) Komentujcie i oceniajcie;)

Bay :D

7 komentarzy: