Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

piątek, 31 maja 2013

Ciacho$47 - WPADKA

Witam, jak wiecie na msp napisałem w ctr " kto mi zrobi vip'a na tydz. dostanie prezenty z listy w wysokości 8 tys. sc " :P i oczywiście to była dobra okazja do kradzieży mojego konta -,-" oczywiście przez kogo ? CIACHO$47 -,-" 

OJEJU JESTEM GŁUPI I JESTEM SZECZĘŚLIWY BO LUDZIE SĄ NAIWNI -,-
Dobra tutaj macie moją rozmowę z nim :D Jest on na jakimś ukradzionym koncie sami zobaczcie :)



tutaj ujawnia że chce ukraść ;))

A TUTAJ TEN DEBIL UJAWNIA SIĘ KIM JEST :) MYŚLI ZE JESTEM TAKI TĘPY ? ;D HAHAHA

KARNY KUTAS MU W DUPE ZA CHUJOWE KRADNIĘCIE :**

//GRZESIEG ;)


2 komentarze: