Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

poniedziałek, 6 maja 2013

przerwa .

Cześć, witam chcialabym powiadomic, że nie będę pisać postow przez jakis miesiac lub nawet więcej, ponieważ wyprowadziłam się do cioci i opiekuję się jej malutkim dzieckiem, mam tam dostęp do komputera i intenetu ale  gdyż ma internet bardzo wolny i nawet nie można prawie nic zrobić, sorrki
Na MSP też mam przerwę ale to już napewno na dłużej ponieważ " ktoś " mi zepsół gre..  i nie mam zamiaru jak narazie wracać na msp ;)

Cześć, dq, zegnam tymczasowo

21 komentarzy:

  1. Przez kogo :o Ale tak kiedy wejdziesz :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Na msp za jakies kilka mieś? .. Nabloga 3 tyg. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Uf to i tak dobrze ja miałem przerwe na 4 miesiące ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wgl. nie mam już ochoty grać w msp i jak będę już w domu to usunę konto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może predzej oddaj komus konto lub sprzedaj a nie tak usuniesz na co napracowałas :c

    OdpowiedzUsuń
  6. To by było dla kogoś za łatwo, cyk i ma 20 lv.. Może oddam siostrze ona tam mi dużo pomagała.

    OdpowiedzUsuń
  7. No widzisz :) Będzię pamiątka po tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ZGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADZAAAAAAAAAAAAAAAAAAM SIIIIIIIIIĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘ NAAAAAAAAAA TWOOOOOOOOOOOJEEEEEEEEEEEE OOOOOOOOOODEEEEEEEEEEEEEEEJŚCIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurde jak DQ odejdzie to Sisi pewnie tez, a po Sisi pewnie jeszcze kto inny i wszystko sie zawali :'''''(

    OdpowiedzUsuń
  11. :o No,wsumie racja! :o :( nie pomyslalam o tym!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z MSP odeszłam już bardzo dawno, ale bloga nie zamierzam zostawić ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja Sisi nie obchodzę, więc swietik nie martw sie ona nie odejdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obchodzisz...

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecież to ty ja zatrzymałas...

    OdpowiedzUsuń
  16. :* Sisi + DiabeleQ = NAJ FOREVER !

    OdpowiedzUsuń