Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

czwartek, 23 maja 2013

Smiley

Tytuł modowych nowinek, sam mówi za siebie :)

Zestawy:

                                                

Trzy ładne pastelowe looki, z motywem "uśmiechniętej buźki". Połączenie czarnego z pastelowym kolorem, bardzo dobrze mi wyszło (tak sądzę). Ja osobiście wybrałam niebieski, ale możecie poeksperymentować z kolorami :)

Rzeczy, które użyłam :


Jak zauważyliście, tylko balerinki są VIP, a podejrzewam że większość was kiedy była (lub jak jest) VIP'em, kupiła takie :)

Kolory :

Cena :

Myślę, że to jeden z tańszych looków.
Znajdziecie taki u Sisi1358991 (mnie).
Dzięki za przeczytanie, komentujcie :)

5 komentarzy: