Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

środa, 15 maja 2013

Następny Diabelowy wiersz :-3

Coś, o niczym.

No siemanko, układam wiersza se
                                                  nie wiem o czym,ale pacz na rymy me
O czym to ciagle mysle
i buziaczki dla sisi śle
bo sisi to zaczepista kumpela
i fajna też jest stela
zajek też fajna
ja jetsem głupia i skrajna
kurczę, co ja pisze.. NIEWIEM
i całego arbuza sb jem.
Siedze,mysle co tu by napisać,
omg, muszę sobie lekcje spisac,
ale to później,bo teraz tworze poezje
jula ma chyba amnezje,
wszystko to pisza na spontanie,
mam nadzieje,ze docenicie moje staranie,
co ja tu jeszcze napisac mam,
nic wam nie napisze,ale ze mnie cham
doba,to juz koncze,
wiem,moje rymy bardzo kuszące
SIEMANKO! 


z powody,ze siedze  u cioci i mam chwile czasu wolnego, postanowilam znowu jakiegos porąbanego
wiersza ułożyć xd .. ;)

dobram, to siemka, dq <3

5 komentarzy: