Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

wtorek, 14 maja 2013

Nowy autor na blogu.

Witam.Jestem nową autorką tego bloga. Dziękuję, że mnie wybrano, a oto pierwszy post na tym blogu, a dokładniej kilka słów o mnie, w formie wywiadu! C:

-Jak masz na imię ?
-Weronika, dla znajomych Wercia. (Ja)
-Posiadasz jakieś przezwisko ?
-Tak, nawet dwa: Gruszka i Zajek, lecz częściej używam Gruszka. (Ja)
-Dlaczego akurat te dwa przezwiska, kto ci je wymyślił ?
-''Gruszkę'' wymyśliła koleżanka, nie wiem dlaczego, ale mi się podoba. ''Zajka'' zaś wymyśliłam ja sama, gdyż konto z MovieStarPlanet ''Zajączek =)'' miało być ''pomocniczym'', a okazało się ''głównym''. (Ja)
-Czym się interesujesz, masz jakieś hobby, uprawiasz sporty ?
-Interesuję się sportem, zwierzętami..tak chyba głównie tym.Hobby? Tak, lubię czytać książki (zależy jakie), rysować, tańczyć, słuchać muzyki (jeśli można to określić jako hobby). Potrafię szybko biegać oraz grać w siatkówkę, grałam w kosza, ale nie ''kręciło'' mnie to.Umiem również grać w tenisa oraz jeździć na nartach ♥. (Ja)
-Myślę, że to już chyba na tyle.

Wiem,że udzieliłam wywiadu sama ze sobą, lecz to było w postaci oryginalnego przedstawienia się. Dziękuję, pa ;*

10 komentarzy: