Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

czwartek, 23 maja 2013

Nowy VIP + Konkurs " Trasa 66 "

Jak zauważyliście na MSP jest nowy VIP.

Dziewczyna -



Chłopak -



Jak widzicie ja mam inne ceny , mam euro  bo jestem aktualnie w Francji :p.

Przejdźmy do konkursu " Trasa 66 "



Ogólnie konkurs jest ROCKOWY , jest spoko;) 

O to rzeczy do niego :


Ciuchy  :

Chłopak/Dziewczyna -



Ogólnie ciuchy tak jak konkurs ROCKOWE , fajne tylko szkoda że niektóre ciuchy są stare z innych konkursów.

Animacje :


Super ! Mogą być bardzo użyteczne do filmów lub nawet fajne do ctr ! :)

Tło :


Tło takie nawet... troche brzydkie jak dla  mnie no ale i tak przydatne... Każdy ma swój gust. ;)

Konkurs - 9/10


/Stella

0 komentarze:

Prześlij komentarz