Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

środa, 22 maja 2013

WYWIAD Z YOLINE972 ♥ (Francja)


Witam tu znów Grzesieg :)) To mój 2 post z pięciu ._. Więc postanowiłem zrobić wywiad ze sławą z youtuba YOLINE972 <--- [KLIK]  ♥♥ Robi jedne z Najlepszych teledysków na świecie z msp. Jest ona z Francji na francuskim msp ma 25 lvl. i jest 3 lub 4 w rankingu :D
Styl też ma niezły ^^
CHCECIE WIEDZIEĆ JAK ONA ROBI TE WSPANIAŁE TELEDYSKI? PRZECZYTAJCIE WYWIAD <33
Cały wywiad był po angielsku ale go dla was przetłumaczyłem :D

Ja: Jak masz na imię?
Yoline: Yona
Ja: Ile masz lat?
Yoline: 14 ale w październiku 15 ;$
Ja: Ile grasz już na msp?
Yoline: 2 lata :)
Ja: Kto ci najbardziej pomagał w levelu?
Yoline: Przyjaciele :)
Ja:  Jak poznałaś msp?
Yoline: Młodsza siostra pokazała mi w telewizji i postanowiłam
spróbować.
Ja: Jak często wchodzisz na msp?
Yoline: Coodziennie 
Ja: Jak to sie stało ze zaczęłas robić teledyski z msp?
Yoline: Oh tak! Kochałam ogl. teledyski mini-mdr (francuskiej moviestar) i zapytalam siebie sama Czemu ja nie moge i zaczelam robić :D
Ja: Jak doszłas do takiej profesjonalności?
Yoline: Oglądałam profesjonalne teledyski z anime i chciałam robić podobne :)
Ja: Skąd bierzesz pomysły na teledyski?
Yoline: Każdej nocy, każdego dnia biorę jakąś inspiracje i próboję to zrobić :) ogl. mnóstwo teledysków na youtube i tez tak mi to łatwo przychodzi :3
Ja: Kto jest twoim najlepszym przyjacielem na msp?
Yoline: marienette and nana-love oczywiście :dd [NA OBRAZKU WYŻEJ] ( Po lewej nana-love ,a po prawej Marienette ,a po środku Yona )
Ja: Czy twoii znajomi graja w msp ?
Yoline: Nie, i nie chce zeby wiedzieli ze gram na msp :)
Ja: Dziękuję za wywiad ♥
Yoline: Proszę bardzo :D


A TUTAJ MACIE SCREEN Z JEJ PROFILU :D

//GRZESIEG

4 komentarze: