Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

środa, 22 maja 2013

Wywiad z Alan Gonzalez11

Ja : Jak masz na imię ?
Alan : Grzesiek się nazywam ;p 
Ja : Ile masz lat ?
Alan: Mam 14 lat.
Ja : Ile czasu grasz na MSP ?
Alan : Oj... długo 2 lata
Ja : Kto najbardziej Ci pomagał ?
Alan : Trudne pytanie  : szatynka XD , &Marta& , xxcoralinaxx , ami4...
Ja : Jak poznałeś MSP ?
Alan : W tv.
Ja : Bez kogo byś nie przeżył ?
Alan : Moich najlepszych przejaciół  jest ich z 40.
Ja :Jak często wchodzisz na MSP ? 
Alan : Wchodze ale rzadko teraz będę  coraz częściej.
Ja : Czy to prawda  że masz fanów oraz antyfanów ?
Alan : Owszem mam .
Ja : Czego nienawidzisz a co lubisz?
Alan : Nienawidze plotek i 10sek , lubię  jak ludzie sobie pomagają  nawzajem.
Ja : Co jest dla Ciebie najważniejsze na MSP i w real ?
Alan : Moje naj , Hoopy , Budyń94 , Ami4 , Szatynka XD , mezo1 i wiele innych...  i w real przyjaciele , rodzina itd..

/Stella

0 komentarze:

Prześlij komentarz