Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

czwartek, 30 maja 2013

Ufokowo |1

Siemka, hejo, witóójcie. ;P wiecie, że słynę  z szalonych postow, ale  ten post nie jest szlony, to jest wszystko na poważnie ;_;

- Kto to jest ufok? . -

Ufok to przemiłe stworzonko, żyjące na zagalaktycznej ziemi, nie powiem wam nazwy gdyż iż tylko ufoki ją znają,  ufoki wygladają całkiem normalnie, tylko że mają zielone oczy i ubieraja si przeważnie na zielono lub fiooletowo, ufoki zyjac w sojuszu  z kosmitami :).

-  Chce zostać ufokiem, jak to zrobić? - .

Jeżeli chcesz zostać ufokiem, musisz  pogadać ze mną  Krolową UFOKOW, musisz mi pokazać jakim jesteś zajebistym krejozlem, i napisać mi dlaczego chcesz zostać ufokiem :).

- Zostałem/am ufokiem, co mam  z tego? . -

Ufooki, dobrze wiecie,ze gdy juz   wydam zgodę na bycie ufokiem, to musisz wziać ślub z jednym z ufokow,  na slubie przechodzisz transformację na ufoka, to jest jakby impreza  powitalna dla Cb w klubie ufokow ;) Będzie dużo konkursow tylko dla ufokow i wiele innych, wiec zachecam wlasnie Ciebie, żebys stał/ała się ufokiem! .  PS. PAMIETAJ,ZE PO CEREMONII I TRANSFORMACJI NA UFOKA MUSISZ NOSIĆ KOLOR ZIELONY MINUMUM 3 GODZINY!.


Ten post o ufokach jest tylko taki zapoznawczy, będzie więce takich postach z wrażeniemi z tranformacji na ufoka, z modą ufocką, konkursami dla ufoków i różnymi zabawami :)

Jutro 31.05.2013 r Michalmar123 i jarek90  przechodzą transfomacje na ufoka! . ;P



Zapraszam wszystkich serdecznie do klubu na msp o nazwie " Ufoki złączmy się " .



+ taki maly bonus śmiechowy, dziwna pogawenda z arbuzem.. DOPIERO UŚWIADOMIŁAM SOBIE CO JA Z NIĄ PISAŁAM, CHRYSTE PANIE ..






MATKO BOSKA  CZEGO JA ŻEM SIĘ NAĆPAŁA, CZEGO?!!?!.  FAG.

DQ

3 komentarze: