Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

środa, 8 maja 2013

Jak nie dać się oszukać ?

Hej. Chcę wam dzisiaj pokazać jak się nie dać oszukać.

Czego nie należy robić.

Oszust : Hej chcesz trochę ciuszków lub rzeczy ???
Ja : No jasne ! : )
Oszust : Mam drugie konto co ma wiele fajnych rzeczy i wgl!
Ja : Co mam robić ? :)
Oszust : Wystarczy podać kod (has*o) i mail.

Kod dlatego że jak sie napiszesz hasło to dostaniesz ban. Oszusta nie obchodzi ban dlatego  że najczęściej to konta z 3-8 lvl , czyli małe lvl.   

Ja : Email  : ***email***

Oszust : Na email wyślesz mi kod.
Ja : Okej , pewnie :p

Rozmowa przenoszona jest na mail , tam nie ma adminów. I konto zhakowane :(


Co należy robić.


Najlepiej nie rozmawiać z taką osobą. Chcesz upokorzyć tą osobe zrób to tak :

Oszust : Masz nie zbyt wiele ciuszków , chcesz więcej?
Ja : Masz mniej... *-* Ale okej...zobaczmy
Oszust Mam drugie konto, gdzie jest wiele rzeczy itp.
Ja : To czemu go nie użyjesz, proste?

I o to strzał w 10 to kłopotliwe pytanie dla oszusta. On zacznie kombinować...

Oszust : No bo z niego daje rzeczy.
Ja : A co ty wgl chcesz?!
Oszust : Podasz mi może swój mail?
Ja : Nie jestem głupia ! Rozmawiałam z lepszymi oszustami :p


Tym kończe rozmowe. ;p
O to odpowiednia rozmowa z oszustem.


Tym akcentem kończe post. :) 


Buziaki od Stelli.♥
ask.fm/pieknastella123
                             

4 komentarze: