Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

środa, 22 maja 2013

Nowa informacja napisana przez modów MSP.

Witam, trochę długo nie pisałam postów ostatnio, ale to przez brak pomysłowości.

Z resztą...nie ważne. Moja znajoma z MSP napisała tego jak ja to nazwałam ''posta'' na forum. Chciałam się dowiedzieć o czym napisała, ale to nie o mojej znajomej mam na myśli.I tak sobie popatrzałam, a tu widzę z lewej strony :





Ja na początku, patrze i myślę sobie: ''Ta..pewnie znowu wymyślili coś -.-''. No i weszłam i czytam,czytam i czytam. Wy też sobie poczytajcie Ci co nie czytali, a Ci co czytali przypomnijcie sobie:



















Dodałam bardzo duży, gdyż ciężko było by przeczytać w innych rozmiarach.
Nie wiem co o tym sądzicie. Moim zdaniem trochę słusznie trochę nie, ale myślę, że raczej gracze na MSP wiedzą co robią podając ''Aska''. Podkreślony fragment mnie trochę przeraża, bo wyobrażam sobie, że teraz będą banować na nie wiem ile godzin. No, ale nie mam pojęcia, ja wolę nie ryzykować. Piszcie w komentarzach co wy uważacie o tym ''poście''. Do zobaczyska Bejbiszy ;** 

2 komentarze: