Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

sobota, 4 maja 2013

Styl bogosse 25

Hey ;D

Dziś wam pokorze styl Francuski :) Styl ten ma bogosse 25, gracz na 2 miejscu w MSP we Francji. W jego stylu przeważa czarny lecz pozwoliłem trochę go zmienić :) I bogosse nosi za dużo dodatków musiałem odjąć kilka by wyglądało to normalnie xD Dobra nie przedłużam wam tylko oglądajcie ;)

Oto projekt :



  • Styl 1 Ciemnoszary-Biały jest najbardziej podobny kolorystycznie stylowi bogosse :) Włosy mają kolor ciemny blond :)
  • Styl 2 Ciemnoszary-Czerwony jest taki najbardziej rozrywkowy ;) Według mnie :) Włosy mają kolor brązowy :)
  • Styl 3 Ciemnoszary-Niebieski jest spokojniejszy od Stylu 2 ale jest ciekawszy od Stylu 1 :) Włosy baja kolor blond :)
Kolory :


Rzeczy ,które użyłem :


Rocker Tattoo i Rough Stitches nie trzeba kupować bo to takie małe dodatki , wtedy zostanie 600 SC :)

Ile wyszło (z tymi 2 dodatkami) :


Podoba ci się ? :) Nie czekaj , kupuj ;)

4 komentarze:

  1. Gdybym była mężczyzną kupiłabym tczo ;) .

    OdpowiedzUsuń
  2. e , ziom wymyslaj sam looki :X:X:X:X:X

    OdpowiedzUsuń
  3. Che tylko pokazywać style z różnych kraji -.- Ja je przerabiam tak aby innym się bardziej podobało -.-

    OdpowiedzUsuń