Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

niedziela, 5 maja 2013

Recenzje Filmów [1]

Witam!

Od dziś będę się zajmować nową pracą, czyli recenzjami filmów na MSP :)
Jeśli chcesz żeby twój film tu trafił, zgłoś się do mnie na MovieStarPlanet.

Film : Kocie Oczy 
Autor : xZuzkax1


Moja ocena :
Uważam, że jak na twój wiek ten film jest naprawdę godny podziwu, nie wiedziałam, że znasz tyle różnych określeń i tak opisujesz (nas) ludzi, cytuję "Ludzie to wzrokowcy. Gdy kogoś spotykamy oceniamy jego wygląd, styl ubierania itp." to prawda, lecz nie zawsze. Ogólnie wszystko jest dopracowane, ale większość postaci przez cały film stoi w jednym miejscu, w jednym momencie muzyka jest "uniwersalna" czyli taka, jaką dostajemy na początku gry. Tło również jest nie kupowane, a to już daje duży minus, gdyż film robi się coraz bardziej nudny. Brak rekwizytów dodaje kolejny minus. Ale to wszystko poprawia fakt, że zrobiłaś aż 6 części filmu. W innych częściach tła są już różne.
daję 7,5/10

Film : A jednak
Autor : Mona669


Moja ocena:
Film od samego początku wydaje się wciągający, ja już od pierwszej minuty chciałam zobaczyć więcej. I tu pojawia się jeden minus, film trwa tylko 1:20, a powinien przynajmniej 2:30-3 minuty i w twoim przypadku jest to dość odczuwalne, gdyż film jest wciągający. Użyłaś fajnych animacji pasujących do tematyki filmu. Tła jedno z "starego MSP" drugie z "nowego MSP" (grafika). Niestety film jak powyżej nie zawiera rekwizytów, nawet gdyby stały gdzieś za MovieStars czy w kącie, film wydawałby się nieco mniej pusty.
daję 8,5/10

Dziękuję za przeczytanie, przypominam, żeby się zgłosić do recenzji proszę napisać mi na MSP. 
Zachęcam do obejrzenia 2 cudownych filmów :)

8 komentarzy:

  1. Ojej, jak się cieszę! Moja znajomość słownictwa bierze się z tego, że większość mojego jedenastoletniego życia spędzam w książkach i internecie. Cieszę się z mojej wspaniałej oceny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A żeby sie zgłosić to film musi być ukończony ( ze kilka części razem z zakończeniem) czy np tylko 1 odcinek? + wspaniała recenzja ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) moze byc i 1 odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale chodzi mi ze kilka ale bez zakończenia ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. A tam dokończenie i dopiero zgłoszę xd

    OdpowiedzUsuń