Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

czwartek, 2 maja 2013

Przywitanie


Cześć, jestem nową redaktorką na tym blogu. Zazwyczaj pierwsze wpisy na blogu są nudne, ale ten taki nie będzie (mam nadzieję). Mam na imię Natalia, mam 12 lat i właśnie chodzę do 6 klasy prawdziwa męczarnia x_x, pewnie wy tez się z tym zgodzicie. Mój nick na msp to : piekna stella123
Obecnie nikt z moich znajomych nie gra na msp , pewnie dlatego też że mieszkam za granicą i nie utrzymuję starych kontaktów z Polski jak tam jestem na wakacjach. Niestety :(.
W przyszłości chce zostać reżyserką lub aktorka, wątpię w to, no ale nie wiadomo co się może stać w przyszłości, czasem stanie się jakiś cud świata. Na ogół gram w MovieStarPlanet.pl .Uwielbiam blogowanie, msp to moja druga miłość. Moje oceny w realnym świecie, to zwykle oceny raczej. Zdarzy mi się uwaga i jakaś 3 z kochanej historii której nienawidzę. Ale zazwyczaj jestem dobrą uczennicą, a najbardziej w matematyce i informatyce♥ to po prostu UWIELBIAM ! Kocham też sport ostatnio dostałam medal w biegach.  Dużo czasu na komputerze spędzam na graniu w MSP ale również przy przerabianiu zdjęć. Nie mam rodzeństwa... to tez czasem mały + bo rodzice robią dla mnie co tylko chce i kiedy chce :).
Na MSP ostatnio robiłam tylko seki i okazuje się to skuteczne, bo szybciej się wbija lvl i sc. Sadze ze już sporo o sobie powiedziałam.
Dziękuję za przeczytanie :)

15 komentarzy:

  1. Witam, powodzonka :) . .. // No 6 klasa to męczarnia siedze w niej 2 lata <; .. /

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje DQ.
    Wow az 2lata ? :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak się sprawdzisz :) No męczernia też w tym siedze xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy w tym siedzimy...

    OdpowiedzUsuń
  5. I nigdy z tego nie wyjdziemy... xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde, jak nigdy ja muszę wyjść, w tym roku nie zdam to do szkoły dlaa dałnów pójdę ._.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow dwa rywalizujace blogi a tu Stella sie przyłącza :o szczerze, tez myślałam o przyłączeniu sie ;o, ale nie wiem czy nie zależny blog byłby prostszy i fajnie jest ustanawiac samemu reguły. Chyba jeszcze zostanę przy moim. Nie chce mi sie pisac dlaczego. ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Sisi mi zaproponowala prace na tym blogu ;)
    Narazie mam okres probny a dalej to sie okarze. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super notka :) Ja nie tkwię w 6 klasie buhahahha

    OdpowiedzUsuń
  10. No niestety , ty masz szczescie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja juz kończę i jestem przyjęta w gimnazjum do klasy akademickiej ;o więc nie wiem co w niej takiego trudnego sądząc po tym ze chuj sie uczyłam D:

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń