Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

poniedziałek, 6 maja 2013

Simple Beauty

Witam!

Dzisiejszy look nosi tytuł "Simple Beauty", czyli "Łatwa Piękność". Myślę, że nazwa ładniej brzmi po angielsku, bo z polskiego trudno byłoby to wytłumaczyć, ale chciałam w nazwie przekazać, to, że łatwo można skomponować bardzo ładny zestaw.

Oto zestawy :

                                      
Looki charakteryzują się jednym dominująco-neonowym kolorem i drugim pudrowym. Sama utworzyłam ten zestaw szukając kilku ubrań, a potem jeszcze zmieniłam kolory i myślę, że nawet ładnie mi wyszedł zestaw na "Modowe Nowinki". Niestety look jest dla VIP. Osobiście wybrałabym ostatni (zielono-pudrowo-fioletowy), ale możecie sami skomponować waszą kolorystykę :)

Rzeczy które użyłam :


Paleta Kolorów :


Cena :

Myślę, że nie jest zbyt drogi i jest wart swojej ceny :)
Dziękuję za przeczytanie, komentujcie :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz