Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

środa, 22 maja 2013

Top Girl of the Poland

Hey, Witam i Cześć ;D

Jak tam u was bo u mnie dobrze ;p Jestem chory więc mam czas wolny od szkoły więc mogę pisać ile chce na blogu i sprawdzać co się dzieje w innych państwach :D Lecz dziś będziemy się trzymać Polski :) Pokarze wam za chwile 7 najlepszych dziewczyn na MSP Polskim :) (Z najwyższym level'em jakby co) Zrobiłem zmianę w Look'ach ;D Te nazwy zrobiłem w skomplikowanym programie xD A mam na myśli (Tu słyszcie werble) ... PAINT'cie ! XD Dobra nie zanudzam was moim darem tylko paczeń na panie :)

Oto panie :


ANNIIA - oto najlepsza Polka grająca na MSP ;D Styl też ma niezły :) Możecie brać z niej wzór ;)


lola1501 - oto 2 najlepsza Polka grająca na MSP, lecz styl jej mi się nie podoba :/ Może wam tak ale mi nie :/ Nie radze brać rad itp. ale jak sami chcecie :)


Diana M - ma 4 miejsce na Polskim MSP jest za Sasuke naszym lecz nie robi juz Look'ów :/ Ten jest z marca :( Ale wydaję się być dobra w ubieraniu się ;)


Arli - ma 5 miejsce :) Styl jest prosty i ładny jedynie do czego bym się przyczepił to do włosów ale tak to jest bardzo ładnie :)


emo_kotek - gwiazda filmów ma 8 miejsce :D Ona robi dobre filmy i styl tez ma dobry ;)


anita hak - ma 11 miejsce  :) Ten Look mi się średnio podoba ale inne było ok :)


goldiee - ma 13 miejsce :) Styl i ta kreacja jest bardzo ładna :) 

Wybrałem tylko 7 pań, ponieważ w rubryce gwiazd jets tylko od 7 miejsc na strone :) I dla tego tak xD Wybierzcie najładniejszą i najbrzydszą ;D 

Życzę Alan'owi by pisał na blogu itp. :) - Tu takie małe życzonka ;)

Bay ;D

Jaruś

5 komentarzy:

  1. Najbrzydsza jest Anita hak a najładniejsza Diana M ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem najładniejsza jest emo_kotek,a najbrzydsza lola1501. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne: ANNIIA, emo_kotek cała reszta mi się nie podoba xd

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się pokazały same trójkąciki, z wykrzyknikiem w środku :(

    OdpowiedzUsuń