Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

sobota, 18 maja 2013

Nocne poszukiwania.

Hey , dzisiaj piątek a jutro co? :p WEEKEND !
Siedzę późno na kompie....
Jest



00:00:04
OMG :d Czatuje na blogach , na msp i na innych rzeczach :p
Znalazłam , nawet kilka fajnych stron z dodatkami na bloga (dla niektórych)  :)
Chcecie link ? ;)
To piszcie na priv :p Bo nie chce żeby te linki trafiły do osób których nie lubię...
Przeczytałam , chyba wszystkie TOP blogi o MSP ! :o
Ale mam zajęcie :d

O to one :

BLOG nr.1

BLOG nr.2

BLOG nr.3  << ( polecam najnowszą notkę , o ciacho$47  )

BLOG nr.4

BLOG nr.5

BLOG nr.6

BLOG nr.7


To chyba tyle :o
Jak by co kolejność nie ma znaczenia ;)
Chyba nudna notka :(... ale mi się nudziło i miałam wene żeby coś pisać...;) /Stella


Image and video hosting by TinyPic

1 komentarz:

  1. O jak miło mój blog jest top dzięki. moviestarplanet-annagra.xx.pl

    OdpowiedzUsuń