Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

niedziela, 26 maja 2013

Top editor of the blog Diabelqowy Świat ;D

Hey ;)

Dziś wam przedstawię wszystkie (chyba xD) redaktorki (ang. editor chyba xD) na naszym blogu :) Jak jakiejś zapomniałem to proszę napisać i od razu wstawię xD Pokaże pisarzy płci przeciwnej czyli kobiet ;) Więc mam na co paczeć i wy też :)

Oto redaktorki :



DiabeleQ - jedna z autorek bloga (założycielka) Styl ba bardzo fajny, wraz kosmiczny :) Tego Look'a można zobaczyć na górze bloga ↑ ;)


Sisi1358991 - współzałożycielka bloga :) Styl ma teraz arbuzowy ;) Tak jak nasz wyglad bloga :D Styl jest klasyczny i realny :)


suniaczek^ - jedna z najwięcej piszących osób na blogu xD Styl ma ładny i różnorodny ;)


Zajączek =) - jedna z ciekawych pisarek na blogu :) Styl ma taki mieszany ale bardzo ładny ;)


piekna stella123 - jedna z pisarek na etapie próbnym (można to tak nazwać) Styl ma bardzo ładny i wpadający w oko ;)


LadyElen - jedna z pisarek z najniższym levelem :) Styl ma bardzo dobry i fajny ;)

Wybierzcie najładniejsza i najmniej ładną pisarkę na naszym blogu :) Skomentujcie wszystko :) Ciekawe kto wygra ;D

Bay ;D

Jaruś

9 komentarzy:

  1. najladniejsze : Ja , DQ , sunia i Sisi :B
    najbrzydsze niestety : LadyElen i Zajek ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Najładniejsze Sisi,DQ,Sunia. Najbrdzydsza LadyElen i Stella -.- ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Sisi ladna.
    DQ zajebista.
    JA nie oceniam
    Stella, Zajek i Sunia mi sie nie podobaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stella, siebie nie oceniaj. Ja nie uwazam ze jestes najladniejsza.

      Usuń
  4. ZAMNIJCIE DZIOBY WSZYSTKIE JESTESCIE ŁADNE -.- Stella, miło by Ci było jakby cały świat Ci pisał ,że jestes brzydka ? Bo pięknością nie jesteś ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. To wszystko wina Jarka!!! xd

    OdpowiedzUsuń