Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

poniedziałek, 6 maja 2013

Jak zrobić własna MovieStar Men ;D

Hey ;D

Dziś wam pokarze jak zrobić na sam początek MovieStar lecz pokaże wam jak zrobić faceta a nie dziewczynę to może DQ pokaże ;) Wiem ,że na blogu diabelqowa moda było już coś takiego ale chciałem żeby to była na tym blogu ;) Dobra nie mecze was  teraz patrzcie ;)

Kolor skóry :


Skóry są 3, te mi się najbardziej podobają Teraz moja MovieStar ma 3 skórę tą :)

Jakie oczy :


Te oczy mi i dziewczyną się najbardziej podobają a szczególnie tez ,że są czarne xD

Jaki nos :


Ten 1 nos to nie nos a 3 jest za duży więc normalnym nochalem jest 2 xD

Jakie usta :


Te usta są najbardziej normalne i to te są z kolczykiem ;P

Jakie włosy :


Te włosy mi się najbardziej podobają :) Ja na początek miałem te 3 lewej strony na górze :) Kolor do nich prawie każdy pasuje (z tych normalnych xD) Oprócz tego jasnego blondu :)

Jaka bluzka :


Ta bluzka wygląda najlepiej na MovieStar można ją też zrobić w jasnych kolorach ;)

Jakie spodnie :


Ta para spodni jest  normalna a nie jak niektóre ... Mogą być w różnych kolorach ;)

Jakie buty :


Te buty kupuje do tej pory :) Są neutralne i fajne ;) Te buty mogą być w wszystkich kolorach tęczy xD

Całość :


I oto nasza MovieStar którą możesz zrobić ;D Mieszaj do niej kolory jak chce ;) Tu jest wszystko dozwolone :) Komentuj jak chcesz itp. 

Bay ;D

1 komentarz: