Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Archiwum bloga

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

poniedziałek, 13 maja 2013

Styl justin100

Hey ;D

Dziś wam powiem o stylu justin100 ,to gracz na Szfedzkim MSP :) Dodatkowo ma 2 miejsce ;) Jego styl jest jednym z lepszych stylów ,które wam pokazywałem :) Ok, ok nie gadam wam tyle ;)

Oto projekty :


Styl 1 jest ciemnofioletowy-biały i mi się bardzo podoba :) Jest taki delikatny :)
Styl 2 jest niebiesko-żółty też mi się bardzo podoba :) Rzuca się w oczy co ja lubię ;)
Styl 3 jest pomarańczowo-czarny i mi się najmniej podoba ale jest Ok ;)
Oto Kolory ubrań :


Oto Kolory włosów :


Oto ubrania :


Ile wyszło :


Cena jest nawet OK ;)  Jak chcesz możesz kupić tańsze włosy i spodnie :) Jak się nie możesz zastanowić to ja ci polecam :) Nie czekaj ,kupuj ;)

6 komentarzy: