Get your own Chat Box! Go Large!

Link do naszych instrukcji

Licznik Wejść

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

Obserwatorzy

Skonaktuj się z nami

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

środa, 12 czerwca 2013

Psychologiczne porady Jarka I1I ;3

Hey ;D

Przechodzę ostatnio duży kryzys z pisaniem na blogu :/ Nie mam kompletnie pomysłów na posty :/ Chodź dzis coś mi wpadło do głowy :) Zacznę pisać takie porady ;3 Jestem prywatnym na razie psychologiem Sisi ;3 Mam bardzo fajną pensje xD Napisze dziś  wam o Czasie Godowym xD Tak dobrze czytacie ;) Chodzi mi oto, że ludzie z 0-3 levelem ida na Chat i piszą "szukam ♥" ,nawet tej osoby nie znają ale im się jakimś cudem podoba -.- Im chodzi tylko o level i takie podobne rzeczy -.- Żeby zaleść dobrego chłopaka/dziewczynę trzeba porządnie poszukać ;) Najpierw się zapoznać i tak dalej i później zadać ostateczne pytanie :) 

Oto kilka rzeczy w znalezieniu ideału :

       Nie z wracaj uwagi czy ta osoba ma VIP'a lub wysoki level, to nie jest ważne ...

       Osoba musi być dobra, ciepła i pocieszna. Jak się często użalał się to  nie będzie dobrze.

       Nie żądaj nic w zamian za kochanie ...

       Niech nie będzie "ciągle kochana/y", potrzebne są małe kłutnie ...

       Wstawiaj raz do razu ";*" lub inną miłosną emotikonkę ...

       Nie podawaj odrazu swoich głównych danych ....

       Głowna zasada Wzoruj się na mnie i Sisi ;3

Pomogłem ? Nie wiem czy tak, czy nie ale może zawsze trochę :)

Bay ;D

Jaruś

7 komentarzy:

  1. dzięki za rady C: Ja osobiście mam ten problem ;-; Strasznie cierpię, a problem w tym,że 3/4 msp to dziewczyny -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Post !
    I zgadzam sie z Korni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje :) Czyli pomysł fajny ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super xd ja ostatnio często mam ze 2 lvl do mnie pisze nagle, ze mnie kocha ;-; a taki chłopak, którego kochalam, z którym dużo rozmawiałam, okazał się dupkiem ;_;

    OdpowiedzUsuń